Fick tråkigt :D

Haha man blir snabbt rastlös när man vet att de kommer hända nått kul snart :D
MICHAELA KOMMER ! ^^ Saknar min bebis :)
Menmen...

Födelsedag: 16 Januari
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Blondin så fin (:
Längd: 170 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Stenbocken
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej dom är kära ! ^^
Skor idag: inga
Det första du tänker på när du vaknar: Låt mig va,haha


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja
Rymt hemifrån: hehe, ja
Föreställt dej ditt ragg naken: eh.. (a)
Skolkat: Yes, men slut med det!
Sovit utomhus: Ja, varje år  :D
Gråtit i skolan: Aa...
Spytt i skolan: Nej usch.
Velat bli modell: Nja, funderat på det iblamd 
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha OM jag har ;)
Sett en död människa: Nej, men fick se min farfar när han dog  men nej ville inte.
Använt droger: Såklart jag har, går på heroin och sånt 24/7 ^^ haha nej
Ätit sushi: Blää...


THIS OR THAT:
Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: cola
Mc Donalds/Burger king: Mcdonalds
Kärlek/sex: Kärlek
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/paj: Kakor
Mtv/vh1: Mtv
Blind/döv: Döv


KAN DU:
Gå ner i splitt:
Nej
Skriva med båda händerna: Haha, ja de kan jag väl men de blir inte så fint med vänster.
Blåsa en bubbla: Ja
Nudda näsan med tungan: Nästan
Göra olika konster med tungan: ja


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade:
Katten
Du pratade med: Michaela 
Du msn: Niklas
Du kramade: Miska
Du skällde på: Miska tror jag x) haha

SENAST:
Skrattade:
Idag
Grät: Kommer inte ihåg :o
Filmen: Kommer inte ihåg vad den hette
Tuggade tuggummi: En vecka sen kanske :(
Drog ett skämt: haha, ingen aning ändå ingen som skrattar åt dom.
Sjöng en sång: Nyss


VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
skog
Lyssnar du på musik just nu: Eh... vet inte vad den heter .
Vad har du på dig: Mjukisar och en t shirt 
Vad är det på din musmatta: Använder inte mus


HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta:
Ja
Ätit fiskbullar: när jag var liten
Tagit kort på dig själv: Ja
Skrattat så att du börjat gråta:  Ja
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Haha yes
Sovit mer än 10 stycken i ett tält:  Japp
Badat mitt i natten: Ja
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nej
Spytt för att du var för full: hehe...
Trillat när du åkt skidor: Ja
Gråtit till en bok: Ja
Varit rädd för tomten: haha nej
Fått IG: ja
Ätit deg tills du spytt: Nej
Lagat en misslyckad måltid: Haha ja, jag kan inte kocka spagetti :$
Har du sjungit karaoke: Ja
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: en gång
Har du haft sex utomhus: Nej
Har du sett någon ha sex: På tv ? hahaha




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig! det är bara fint med mig,tack.

händer ngt skojj idag?

2009-08-23 @ 13:01:52
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Emma ♥ - Realfighter -

Okej härligt :D

Allt bra med dig idag? :)

2009-08-23 @ 13:09:01
URL: http://realfighter.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd då, det blir nog bättre

:D

jorå bra här :D

2009-08-23 @ 13:15:05
URL: http://realfighter.blogg.se/
Postat av: adina ♥♥♥

fin blogg , jag vill följa din blogg. Kan vi inte följa verasndra i bloglovin ? :D

2009-08-23 @ 15:29:39
URL: http://aadinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0