Förlåt mig..

Skrev ingenting igår, jag var helt slut efter paddlingen så jag somnade direkt när jag kom hem.
By the way...
Det var grymt kul , jag & Oliver är ju bäst tillsammans :D
Vi paddlade till Garnsviken, skit jobbigt fast kul ^^
Där stannade vi och åt och badade och hade kul.
Fast jag och sara låg bara och stekte på flotten ;)
På vägen tillbaka paddlade jag och sara.
God damn it, vad grymma vi är tillsammans älskling !
HAHAHAHHAHA, Oliver & Joel välte x'D vilka losers dom är (:
Menmen...
Idag slutade vi kl halv 12.
Det var rätt najs hörni :D


Innan vi började paddla :D


Oliver ditt fuckface :) Du är så söt ^^


Garnsviken.


Garnsviken ^^



Sara sötnos (a)


Joel, vafan tänker du på? Haha precis efter paddlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0