gästbloggar lite =)

Jag tänkte skriva i min bästaväns blogg, men jag vet faktiskt inte varför, Hehe. Jag saknar dig gumman, vi måste ses snart ;o Menmen.. Ligger just nu i sängen och pluggade nyss och tänkte snart sova. Men först tänkte jag skriva en väldigt ointressant sak för er som läser, men kanske en intressant sak för johanna, i hope.
Johanna Nilsson, du kanske inte riktigt förstår hur mycket du betyder för mig. Vi har både bra och dåliga minnen. Vi har varit tajta, och vi har nästan lämnat varandra. Just nu känns vi tajta, och jag älskar det. för det är du som lyser upp min dag, det är du som får mig att egentligen vilja leva. Utan dig skulle jag vara utan luft, hjärtat. jag vill att du ska förstå att jag inte kan leva utan dig, utan att jag älskar dig mer än vad jag älskar någon annan, du är min bästavän, och jag hoppas att det förbli så föralltid, för jag vill inte nånting helldre än att det ska vara du och jag till döden som vi har sagt.
ska sova nu, men jag älskar dig johanna, glöm aldrig det.



/ Michaela Jonsson,


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jaså okej, men det är ju kul att

du fått tillbaka gnistan för bloggen.

Jag tycker det är jätte kul och jag har typ hållt på sedan i maj ungefär :)

2009-08-28 @ 15:04:38
URL: http://sophaj.blogg.se/
Postat av: jess

okej gött :) jag fyller 16 mars!

2009-08-28 @ 19:08:32
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket :D

Din är också fin! :)

2009-08-28 @ 19:48:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0