Hiss/Diss

Alla kör sån där hiss och diss x)
haha så då gör jag också de.
Fast har inga sånadär roliga bilder-.-




Dissar!

* Skolan -
Visst, skolan är kul ibland för att man får träffa kompisarna och så.
Men lektioner är så himla lång tråkigt.

* Regn -
Det är ett av det absolut tråkigaste som finns.
Så fort det börjar regna blir man blir på dåligt humör
och man hittar inte på nånting.

* No money -
Ja, ni vet nog själva.
Inga pengar, ingenting nytt. Usch.




Hissar!
* Moppe -
Så himla enkelt att ta sig till olika ställen
och dessutom så är det kul.

* Helg -
Det är liksom ett plus i veckan.
Vad skulle vi göra utan helgen liksom?
Fest, mys och kompisar!

* Blondiner -
Haha ja, jag måste hissa blondiner.
Jag är ju en själv, och blondiner får oftast massa skit om att dom är osmarta
att dom är enkla att få i säng!
Ja, allt sånt.. Men det är dom inte.
Eller iallafall inte dom jag känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0